بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهار زندگي من

اتاق بهار من

1392/4/25 0:27
نویسنده : سمانه
541 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود که میخواستم عکسهای اتاق بهار رو بزارم تا امروز که بالاخره وقت کردم ( نه که دخترم اصلن خواب نداره، من به هیچ کاری نمیرسم)

ست روختی و پرده اتاق رو خودم نقاشی کشیدم ، مامانم تیکه دوزی کرد به این خوشکلی شد

کشوی جغجغه ها

این عروسک ها رو مامانم بافته

این تشک دم دستی رو هم خودم نقاشی کشیدم مامانم زحمت دوختنش رو کشید

وسایل بهداشتی

حوله

صندلی حمام

یکسری از لباس کوچولوهای بیرونی بهار که خودم خیلی دوستشون دارم

کفش های بهار خانوم

جورابهاش

پیشبندهاش

لباس بافتنیها هم هنر مامان گلمه

کشوی لباسهای تو خونه ای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانه بهار
2 خرداد 92 20:34
آفرین به مامان هنرمند

مبارکت باشه بهارم


ممنون عزيزم، نظر لطفته
مامانه بهار
2 خرداد 92 20:36
راستی میتونی نوار بالای صفحه رو هم که نشون میده بهار جون چند وقتشه فعال کنی


با عرض شرمندگي بلد نيستم، تازه ميخوام وبلاگ بهار شما رو هم بزارم تو وبلاگ بهار خودم نميدونم چجوري بايد بزارم
مامان سوفيا
9 خرداد 92 9:57
وااااااااااااااااااااي
عزيزم عالي بود
مبارك ني ني

مامان بهار جان عزيزم اين جاكليدي سفيده كه كنار اندازه گيري قد از كجا گرفتي؟
كه عروسك كوچولو ها داخلشه؟


ممنون عزيزم، لطف داري، اونو از شهرستان گرفتم از عروسك فروشي، فروشنده توش رو پر كرده بود از دسته كليد هاي عروسكي كوچولو
مدلش رو ميتوني بدي نجاري ها بسازن يا اگه يه كم حوصله به خرج بدي ميتوني با تخته سه لا و ارّه مويي و چسب چوب و اسپري رنگ سفيد خودت درستش كني
nira
3 تیر 92 21:50
خیلی قشنگ و با سلیقه بود مبارکتون باشه
بهار
4 تیر 92 2:46
به به چقدر کیف کردم افرین به این همه سلیقه خیلی هنرمندانه بود روتختی و پرده ها ...بقیه وسایل هم شیک امیدوارم بسلامتی دخترت استفاده کنه
Elam
8 تیر 92 0:06
واقعا لذت بردم شيك و عالى انشالله به سلامتى نى نى استفاده كنه



ممنون عزيزم نظر لطفته
باران
8 آذر 92 21:51
عزيزم همه چي عالي و فوق العاده بود دست مامان و مادر برزگ هنرمندش درد نكنه. اون لباس هاي ددي و مامي رو از كجا گرفتي؟ بهار زندگيتون هميشه سالم و خندون باشه